Studentenes evaluering i h.h.t. forenklet evalueringsskjema
|
Generelt |
| 1. Helhetsinntrykk | 2 | 1 | 2 | 2 | 1.75 |
| 2. Tilgang maskiner etc. | 2 | 1 | 1 | 3 | 1.75 |
|
Forelesninger |
| 3. Dyktighet | 2 | 1 | 2 | 1 | 1.5 |
| 4. Formidling | 2 | 1 | 2 | 1 | 1.5 |
| 5. Veiledning | 3 | 1 | 3 | 1 | 2 |
| 6. Praktisk informasjon | 1 | 1 | 2 | 1 | 1.25 |
| 1.71 |
Egen innsats |
| 7. timer pr. Uke | >12 | 4-6 | 7-9 | >12 | |
|
Kommentarer |
| 8. Positive sider
- Informative on theory
- Covers a wide range of topics and information
- In between social and engineering
- Mye selvstendighet.
- -
|
| 9. Negative sider
- Too little practical exercizes. [sic]
- nobody understands it! [sic.]
- Litt "diffuse" retningslinjer.
- -
|
| 10. Forslag til forbedring
|
Forelesers kommentarer
|
|
Kursets gjennomføring gitt veldig greit med en såpass liten
gruppe. Gruppen var imidlertid meget sammensatt. Nivået på deltagerne
varierte stort med hensyn til evnen til å forstå og anvende rimelig
enkel designteori. Alle fremla interesse og deltok bra i dialog om
kursets emner og innhold.
Det er likevel høy interesse og deltagelse i dialog om design av
digitale omgivelser og dets samfunnsmessige konsekvenser. Det kan
virke som at dette som tema ikke er tatt opp vesentlig grad ellers i
kursene og at studentene har behov for å tenke om og diskutere
fagetikk og faghistorie i langt større grad.
|
Eksamensresultat
(6 oppmeldte)
|
- Børre Ludvigsen (20060131)
|