Designing Digital Environments - Autumn 2005 - Høgskolen i Østfold
 
Home   Course description   Students   Projects   FAQ   Resources
 
KURSRAPPORT HØSTEN 2005
 
Studentenes evaluering i h.h.t. forenklet evalueringsskjema
Generelt
1. Helhetsinntrykk 2 1 2 2 1.75
2. Tilgang maskiner etc. 2 1 1 3 1.75
Forelesninger
3. Dyktighet 2 1 2 1 1.5
4. Formidling 2 1 2 1 1.5
5. Veiledning 3 1 3 1 2
6. Praktisk informasjon 1 1 2 1 1.25
1.71
Egen innsats
7. timer pr. Uke >12 4-6 7-9 >12
Kommentarer
8. Positive sider
  • Informative on theory
  • Covers a wide range of topics and information
  • In between social and engineering
  • Mye selvstendighet.
  • -
9. Negative sider
  • Too little practical exercizes. [sic]
  • nobody understands it! [sic.]
  • Litt "diffuse" retningslinjer.
  • -
10. Forslag til forbedring
  • -
  • -
  • -
  • -
Forelesers kommentarer

Kursets gjennomføring gitt veldig greit med en såpass liten gruppe. Gruppen var imidlertid meget sammensatt. Nivået på deltagerne varierte stort med hensyn til evnen til å forstå og anvende rimelig enkel designteori. Alle fremla interesse og deltok bra i dialog om kursets emner og innhold.

Det er likevel høy interesse og deltagelse i dialog om design av digitale omgivelser og dets samfunnsmessige konsekvenser. Det kan virke som at dette som tema ikke er tatt opp vesentlig grad ellers i kursene og at studentene har behov for å tenke om og diskutere fagetikk og faghistorie i langt større grad.


Eksamensresultat
(6 oppmeldte)


A0
B2
C3
D1
E0
F0

- Børre Ludvigsen (20060131)
 

Last modified: Tue Jan 31 12:26:10 CET 2006

Børre Ludvigsen