Tema: Nei nei lasse KOMBI CUSTOM RULES!!!!
Fra:
John Petter Skjetne
E-Mail: jeppe@nvg.unit.no
Dato: Klokken 12:23 den 11/4 1995
> Johnsen Lasse (Lasse.Johnsen@slhk.no) skrev:
> Dette var skikkelig gøy, jeg fikk aldri en skikkelig apachesykkel.
> Det ble med drømmen, men jeg var forleden på Teknisk-museeum og der fikk jeg
> se den: Apachen, fin og rød med gir på stanga og front-panel med inneskrudde
> refleksbrikker. Rått. De hadde også den gule Tomahawk'en med den var uoppnåelig for
> meg på min tid,var nemlig ikke store gutten på den tiden. Jeg tror forøvrig
> Tomahawk'en var på vei ut før jeg fattet min interesse for hva som var skikkelig
> gutte ting og hva som var bare tull. Som for eksempel Svithun-sykkelen med krommet
> setestang, håpløst.
> Jeg vil gjerne være med i Apache fan-klubben Ja, dette var skikkelig gøy
Kombi custom
Hvis du syntes Apashen var kuul, vi sikkert ditt øye bli stort og vått
over min (engang så) kuule KOMBI CUSTOM.
Noen facts.
Merke: DBS (Den Beste Sykkel)
årsmodell: 1973
farge: blå (med Lee klistremerker på)
Ekstra utstyr: Lykt foran
Dette var i utgangspunktet riktig saa ordinært, men.
Her kommer godbitene(Custom detaljene):
- Påsveiset ekstra lange gafler.
- Apache styre (det store)
- Sete med TEDDYFOR
- Refleks bak
- Bak skjermen kuttet like bak bagasjebrettet For ikke å være i veien under
"steiling"
- ingen bremser foran (wiren var ikke lang nok)
- og sist men ikke minst EN HOLDER FOR Å HA BRUSFLASKE I!!!!!
Dette var hotte saker ikke sant.
Denne sykkelen er selvfølgelig lett å steile med (RÅTT!)
Dette førte også til at det ble en viss spenning i hværdagen:
Hvor lenge ville sveisen holde (på framgaflen),en svikt her kunne få
store konsekveser både kroppslig og mentalt (et slikt fall må bare sees!)
Så APACHE_EIERE GO HOME: La oss heller slå et slag for den
customiserte kombi sykkelen.
EPILOG: Etter en stund var det veldig få Apacher i gata vår (Med unntak av SAN SIN)
og vi var alle enige om at vi hadde verdens beste sykler (Selv om de var helt
jævlige å sykle på)
Helsings fra JEPPE NÅ lykkelig Pontiac eier (68 CAB)